رامو لینک

رامو لینک برترین سایت خرید بک لینک با کیفیت و ارزان برای سایت و کانال تلگرام و پیج اینستاگرام میباشد

رامو لینک

رامو لینک برترین سایت خرید بک لینک با کیفیت و ارزان برای سایت و کانال تلگرام و پیج اینستاگرام میباشد

رامو لینک برترین و با کیفیت ترین سایت خدمات بک لینک و سئو را برای شما کاربران عزیز ارائه میدهد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

این روزا بدست آوردن اتوریتی و ترافیک اصلا کار ساده ای نیست! دیجیتال مارکتینک روز به روز در حال پیشرفت و گسترشه و همین موضوع باعث شده تا رقابت تو این زمینه خیلی سخت تر از قبل باشه. اما روش هایی هم وجود داره که با استفاده از اونا می تونید میون بر های خیلی خوبی بزنید. خرید بک لینک میتونه راهبردی ترین استراتژی شما برای بدست آوردن حداکثر میزان ترافیک و اتوریتی تو کمترین زمان ممکن باشه.

خرید بک لینک و تاثیر آن بر سئو

قبل از اینکه بخوایم راجب خرید بک لینک حرف بزنیم بهتره که اول خرید بک لینک بر سئو رو بررسی کنیم.

سئو چیست؟

اگه بخوایم یه تعریف ساده داشته باشیم میشه گفت که سئو مجموعه ای از اطلاعات هست که باعث می‌شه موتور های جستجوگر به سمت وب سایت شما کشیده بشن.حالا این چه فایده‌ای داره؟ عملا زمانی شما ترافیک بیشتری خواهید داشت که موتور های جستجو صفحه شما رو ایندکس کنن و تو لیست نتایج نشون بدن. اما چطوری میتونیم نظر موتور های جستجو رو جلب کنیم و به نوعی اونا رو به سمت خودمون بکشیم؟

عوامل تاثیرگذار در سئو

هرچی سئوی قوی تری داشته باشیم ترافیک بیشتر رو جذب خواهیم کرد. با یک بررسی کلی میشه گفت مهمترین عوامل تاثیرگذار در سئو شامل موارد زیر هستن:

خب برای توضیح ترجیح میدم که از آخر شروع کنم.

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت یه واژه کلی هست که شاید شامل همه موارد بالا باشه. اما من میخوام به صورت جدا به بررسی 3 مورد دیگه بپردازم که دلیلش هم اهمیت خیلی زیاد اوناست. خب بهینه سازی سایت شامل موارد مختلفی هست. به عنوان مثال شما اول باید سئو ساختاری خوبی داشته باشید، بعد از اون سرعت لود شدن مناسب سایت و بهینه سازی برای موبایل می تونه خیلی با اهمیت باشه.

در صورتی که بخوام دونه دونه اشاره کنم فکر کنم بشه یک کتاب در این مورد نوشت و از اونجایی هم که هدف از نوشتن این مقاله چیز دیگه‌ای هست به همینجا اکتفا می‌کنم که امیدوارم منو ببخشید

استفاده از کلمات کلیدی مناسب

شما برای جلب نظر کاربران محتوا تولید می‌کنید. پس مهمترین اصل اینه که بدونید اونا چی از شما می‌خوان؟ سایت شما در چه زمینه‌ای فعالیت داره؟ خب حالا جذاب ترین موضوعات تو این زمینه چیا هستن؟ برای اینکه بدونید چه موضوعاتی برای مخاطبای شما جذاب تره ابزار های مختلفی وجود داره که بنظرم استفاده از گوگل ترندز از همه رایج تره. البته ابزار های دیگه‌ای هم وجود دارن که توی مقالات قبلی به اونا و روش کار باهاشون رو پرداختیم.

محتوای با کیفیت

همونطوری که گفتم شما واسه کاربران محتوا تولید می کنید. در صورتی که محتوای شما انسجام لازم و کیفیت کافی رو نداشته باشه قطعا مخاطبان رو از دست خواهید داد. خب حالا چه مواردی توی تولید محتوا مهمه؟ اول از همه محتوای شما باید بتونه برای سوال کاربر پاسخ درست و قابل قبولی رو ارائه بده. بعد از اون می رسیم به نحوه نگارش و مسئله تیتر بندی که اونم خودش یه بحث مفصله.

بک لینک

فکر کنم به مهمترین قسمت ماجرا رسیدیم، بک لینک! بنظر من مهمترین دارایی هر کاسبی اعتبار اون هست، فکر کنم اغلب شما هم تو این مورد با من موافق هستید. بک لینک عملا عامل جذب اعتبار برای وب سایت شماست.

زمانی که یه سایت به شما بک لینک میده یعنی کاملا از صحت و اعتبار مطلب شما مطمئنه! خب این بزرگترین سیگنالی هست که از طرف شما میتونه به گوگل ارسال بشه.

همونجوری که می دونید گوگل همیشه دنبال این بوده که بهترین تجربه کاربری رو برای مخاطباش به وجود بیاره. خب حالا چه چیزی با ارزش تر از اینکه چند نفر بیان بگن مطلبی که رو سایت شماست کاملا معتبر و با کیفیته؟ این دقیقا کاریه که بک لینک میکنه.

بک لینک ها علاوه بر بالابردن اعتبار شما، میتونن ترافیک بیشتری رو هم روانه سایت شما بکنن. خب دریافت ترافیک بیشتر از طریق بک لینک به دو صورت امکان پذیره. اول اینکه کاربر با دیدن لینک مربوط به سایت شما توی سایت میزبان، روی اون کلیک میکنه و وارد سایت شما میشه، دوم اینکه وقتی موتور های جستجو بفهمن مطالبی که شما منتشر و تولید می‌کنید با کیفیت و معتبر هستن، خودشون کاربر رو به سمت وب سایت شما هدایت میکنن.

خرید بک لینک

کسی به شما پیوند نخواهد داد!

اما حداقل تو ایران چیزی به این اسم وجود نداره! خب یعنی چی؟ یعنی این که هیچ سایتی تو ایران نمیاد بگه که من از اطلاعات فلان سایت رقیب استفاده کردم، بفرما اینم آدرسش! شاید بعضیا اون ته یه اسمی از سایت منبع بیارن، اما هیچکدوم به شما بک لینک نمیدن.

بک لینک ها علاوه بر بالابردن اعتبار شما، میتونن ترافیک بیشتری رو هم روانه سایت شما بکنن. خب دریافت ترافیک بیشتر از طریق بک لینک به دو صورت امکان پذیره. اول اینکه کاربر با دیدن لینک مربوط به سایت شما توی سایت میزبان، روی اون کلیک میکنه و وارد سایت شما میشه، دوم اینکه وقتی موتور های جستجو بفهمن مطالبی که شما منتشر و تولید می‌کنید با کیفیت و معتبر هستن، خودشون کاربر رو به سمت وب سایت شما هدایت میکنن.

خب چیکار باید کرد؟

خرید بک لینک

اینجاست که خودتون باید آستین بالا بزنید، معمولا اگه بخواید سایتتون رو به صورت طبیعی بالا بیارید فکر کنم انقد باید صبر کنید که موهاتون هم مثل دندوناتون سفید بشه! واسه همین من پیشنهاد میکنم هرچه زودتر از یه سایت خوب اقدام به خرید بک لینک بکنید.

خرید بک لینک معتبر عملا یه روش سریع برای بدست آوردن مخاطب و ترافیک بیشتره. در اصل خرید بک لینک میتونه نوعی تبلیغات و یا ریپورتاژ غیر مستقیم هم به حساب بیاد. با این کار هم موتور های جستجوی گوگل از کیفیت مطلب شما مطمئن میشن، هم کاربر.

همونجوری که گفتم با خرید بک لینک می‌تونید برای سایتتون اعتبار بخرید. عملا هرچی تعدا بک لینک های خریداری شده بیشتر باشه توجه گوگل هم بیشتر جلب میشه.

خرید بک لینک و انواع آن

قبل از اینکه اقدام به خرید بک لینک بکنید چندتا نکته هست که باید بهشون توجه کنید. اول از همه بگم که ارزش همه بک لینک ها یکی نسیت! یعنی چی؟ خب ما انواع مختلفی از بک لینک رو داریم که حتی بعضیاشون میتونن بیشتر از اونی که مفید باشن به شما آسیب بزنن. واسه همینه که میگم از یه جای مطمئن اقدام به خرید بک لینک بکنید.

پیشنها من خرید بک لینک از رامولینک هست. این سایت پکیج های مختلفی داره که می تونید با توجه به نیازی که دارید و مقدار هزینه که میخواید صرف کنید یکی رو انتخاب کنید و از خدماتش استفاده کنید.

  • ۹۹/۱۲/۰۵
  • محمد حسنی

بک لینک

خرید بک لینک