رامو لینک

رامو لینک برترین سایت خرید بک لینک با کیفیت و ارزان برای سایت و کانال تلگرام و پیج اینستاگرام میباشد

رامو لینک

رامو لینک برترین سایت خرید بک لینک با کیفیت و ارزان برای سایت و کانال تلگرام و پیج اینستاگرام میباشد

رامو لینک برترین و با کیفیت ترین سایت خدمات بک لینک و سئو را برای شما کاربران عزیز ارائه میدهد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

الگوریتم های گوگل دائما درحال تغییر و به رورسانی هستند. در این بین سئو و تغییراتی که توسط گوگل در زمینه ارزیابی به وجود می آید ساید مهمترین مطلبی باشد که دائما باید به آن توجه داشت. در دهه جدید گوگل با توجه به پیشرفت های مهمی که در عرصه تکنولوژی داشت قصد دارد تا تمام وعده های خود را عملی کند.

 

از این رو لازم است تا درباره جدید ترین اتفاقاتی که قرار است رخ دهد آگاه باشید. در ادامه به بررسی این مطالب خواهیم پرداخت. با رامولینک همراه باشید.

در این مطلب شما را 17 نکته مهم در زمینه سئو آشنا خواهیم کرد. این تحقیقات توسط Britney Muller یکی از متخصصان حرفه‌ ای در زمینه سئو ارائه شده است. همچنین ایده های جالبی را در اختیار شما قرار خواهیم داده تا با بکارگیری آنها از رقبا پیشی بگیرید.

مهمترین ترفند های سئو در سال جدید میلادی

استفاده از سئو بنیادی یا foundational SEO

  • عناوین
  • متا ها
  • هدر ها
  • متن alt
  • سرعت سایت
  • txt
  • نقشه سایت
  • UX
  • CRO
  • تجزیه و تحلیل

تحت پوشش قرار دادن بیس با استفاده از سئو بنیادی در سال جدید یکی مهمترین مواردی است که باید به آن توجه داشت. مواردی که در بالا ذکر شد مهمترین نکات در این زمنیه هستند. یکی از مهمترین مواردی که گوگل توانست به آن بهبود ببخشد، قابلیت شناسایی هوشمند تصاویر بود. حال سوال این است که باوجد این آپدیت دیگر چه نیازی به ارائه متن alt هست؟

عده ای از افراد بر این باورند که دیگر نیازی به متن alt نیست! اما توصیه ما به شما این است که همیشه آنرا پر کنید! برای کسب اطلاعت بیشتر در این زمینه بررسی Visual API گوگل را به شما پیشنهاد میکنم. قطعا به نتایج خوبی دست پیدا خواهید کرد.

Schema markup

  • سوالات متداول
  • اخبار
  • اطلاعات تجاری
  • بردکرامپ Breadcrumbs

نشانه گذاری Schema همیشه جزو مهمترین موارد برای در دسترس قرار دادن سایت در برابر ربات های کند ذهن است. از این رو به شما توصیه می کنیم تا وقت بیشتری را صرف Schema markup سایت خود بکنید. لازم به ذکر است که تغییراتی مهمی در این باره درحال وقوع است.

درباره آنچه که برای صنعت شما مهم است تحقیق کنید

در سال جدید برای بدست آوردن یک سئو بهینه و خوب لازم است تا یک استراتژی خوب اتخاذ کنید. موارد زیادی وجود دارند که که باید درباره آنها تحقیق کنید. به عنوان مثال شناسایی موضوعات بکر در زمینه صنعت خود، مکان های مرتبط و …

(SERP (Search Engine Result Page های ملی بی استفاده خواهند شد!

از این به بعد بهتر است روی رتبه بندی های محلی تمرکز داشته باشید! در اینجا باید به EAT (تخصص، تعهد، اعتبار) توجه داشت. همانطور که می دانید گوگل دوست ندارد تا مخاطبان خود را از دست بدهد. از این رو یکی از مهمترین الویت های گوگل داشتن تجربه کاربری دلچسب بوده و هست.

گوگل در این زمینه و برای شناسایی بهتر! تمام محتوای شما را بر اساس کلمه کلیدی مد نظر بررسی خواهد کرد. همچنین سایر موارد مربوط بهآن مانند تصاویر و لینک های مطلب نیز برای اطمینان کامل بررسی خواهند شد. از این رو داشتن بک لینک های مناسب یک استراتژی خیلی خوب خواهد بود.

نوشتن یک محتوای خوب و مفید و سئو شده

اگر نمی توانید برای BERT بهینه سازی کنید، بهتر بنویسید تا برنده رقابت در زمینه NPL باشید.

اگر بخواهیم به زبان ساده این نکته را بیان کنیم باید اینگونه گفت که: مطلب را روان و قابل درک بنویسید. این کار به شما در جذب مخاطب بیشتر کمک خواهد کرد و از این طریق قادر خواهید بود تا کاستی های سئو را جبران کنید.

نحوه عمل موتور جستجوگر را برای سئو بهتر درک کنید

ساده ترین روش برای فهمیدن اینکه موتور های جستجو دقیقا به دنبال چه چیزی هستند این است که مواردی که در صفحه اول نتایج گوگل ظاهر می شوند را مورد بررسی قرار دهید. ببینید دقیقا چه چیزی در این مطالب وجود دارد که در محتوای شما نیست! ممکن است شما یک مطلب کاملا علمی و پر بار را تولید کنید. اما در صورتی که الگوریتم های گوگل را به خوبی در این مطلب رعایت نکنید هیچ بازخوردی دریافت نخواهید کرد.

شناخت مخاطب و اینکه او به دنبال چه چیزی است

شناخت بازار هدف یک اصل مهم تجاری است و تنها به سئو مربوط نمی شود. برای داشتن یک سئو خوب و بهینه لازم است تا سلیقه مخاطبان را بشناسید. به عنوان مثال موضوع وب سایت شما درباره پیوند و لینک دهی است. خب در اینجا باید فهمید که مخاطبان شما بیشتر به دنبال چه قسمتی از بک لینک هستند! جذب بک لینک، فروش بک لینک، ایجاد لینک داخلی و …

استفاده از موضوعات ناب

همانطور که قبلا هم به آن پرداخته بودیم یکی از بهترین ایده ها برای دریفات ترافیک بیشتر و بهبود رتبه بندی استفاده از تکنیک skyscraper است. در این تکنیک با استفاده از محتوای سایر وب سایت ها، یم مختوای با کیفیت تولید می کنید.

Skyscraper

سرمایه گذاری بر روی هنر های تجسمی دربهینه سازی سئو

همانطور که در ابتدا هم به آن اشاره شد، گوگل به تازگی الگوریتم های جدیدی را برای شناسایی محتوای بصری بکار گرفته. از این رو لازم تا برای جلب توجه موتور های جستجو؛ وقت بیشتری را صرف این نوع محتوا بکنید.

گسترش پیوند و تعامل

این یک اصل مهم بوده که چه در گذشته و چه در حال بسیار مفید و کار آمد است. سعی کنید ارتباط بیشتری را با سایر همکاران خود برقرار کنید. اولین پیامد این نوع ارتباط می تواند ایجاد بک لینک های با کیفیت باشد!

استفاده مجدد از محتوای خود

اشتباه نکنید! معنی حرف من کپی کردن نیست. بلکه ایجاد تنوع است. مثلا از یک محتوای مبتنی بر متن یک ویدئو تولید کنید و در یوتیوب منتشر کنید یا یک اسلاید شو در Pinterest ایجاد کنید. تمام این موارد به جذب مخاطب بیشتر توسط شما منجر خواهد شد.

از بین بردن صفحات بی کیفیت برای بهبود سئو

صفحاتی با حجم محتوای کم و به اصطلاح نازک یا بی کیفیت مانند یک آفت برای سایت شما هستند و دائما در حال تخریب سئو می باشند. از این رو لازم است تا برای داشتن یک سئو خوب آنها را هرس کنید.

همچنین برای بالاتر بردن قدرت خود در بهینه سازی سئو می توانید از این موارد نیز استفاده کنید:

  • از دید مشتری به موضوعات نگاه کنید
  • بکارگیری گوگل ترندز و Google Search Console
  • استفاده مناسب از پیوند هدف یا Target link
  • تولید پادکست های متنوع
  • ارائه تصاویر ناب

بطور کلی میتوان گفت با بکارگیری کلیه موارد بالا؛ در سال جدید می توانید یک نمره خوب از سئو دریافت کنید.

  • ۹۹/۱۲/۰۵
  • محمد حسنی